FAQ

Hoe krijg ik mijn tickets? Hoe krijg ik mijn tickets?
Wanneer ontvang ik mijn tickets? Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?
Wat houdt het in dat de tour bij mijn hotel begint? Wat houdt het in dat de tour bij mijn hotel begint?
Zijn er kinderkortingen? Zijn er kinderkortingen?
Heb ik een identiteitsbewijs nodig bij het afhalen van mijn tickets? Heb ik een identiteitsbewijs nodig bij het afhalen van mijn tickets?
Kan ik tickets annuleren, retourneren of terugbetaald krijgen als ik ze niet kan gebruiken? Kan ik tickets annuleren, retourneren of terugbetaald krijgen als ik ze niet kan gebruiken?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe krijg ik mijn tickets?

Al je tickets worden naar jouw e-mailadres verstuurd als e-tickets/vouchers. Je moet deze e-tickets/vouchers afdrukken en een kopie meenemen naar Istanbul, waar je deze op locatie moet tonen op aanvraag zoals aangegeven in de reservering. Het is heel belangrijk dat je alle informatie die op de e-tickets/vouchers afgedrukt staat leest!.
Terug naar FAQ

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Al de e-tickets/vouchers worden naar je e-mailadres verzonden zodra de reservering bevestigd is en de betaling is afgerond. Voor reserveringen op aanvraag zijn bepaalde voorwaarden van toepassing, gelieve het antwoord op de onderstaande vraag “Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?” te lezen.
Terug naar FAQ

Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?

Voor bepaalde evenementen, vooral die met diner inbegrepen, moeten we wachten op bevestiging van onze plaatselijke leverancier in Istanbul. Dit duurt meestal minder dan 24 uur, dus normaal ontvangen wij een antwoord uit Istanbul op dezelfde dag van de reservering, of uiterlijk de dag erna (als de volgende dag in een weekend valt of een feestdag is, dan de eerst volgende werkdag). Dit noemen wij “een reservering op aanvraag”. In de praktijk worden jouw e-tickets/vouchers via e-mail verzonden zodra de reservering is bevestigd en de betaling is afgerond. Als de reservering niet bevestigd kan worden door onze leverancier (meestal omdat het evenement is uitverkocht), sturen wij een e-mail om je mee te delen dat de reservering niet bevestigd kan worden en daarom geannuleerd is. Als de reservering geannuleerd is gaat de betaling natuurlijk niet door.
Terug naar FAQ

Wat houdt het in dat de tour bij mijn hotel begint?

Wees erop attent dat voor sommige van onze evenementen, in het bijzonder onze sightseeing tours binnen en buiten Istanbul, wij je bij jouw hotel zullen ophalen. Deze service is inbegrepen in de prijs als het hotel centraal in Istanbul gelegen is, nabij Taksim Square, Sultan Ahmet en Aksaray. Wij verwachten van je dat je in de hotel lobby klaar staat op de afgesproken tijd. Om de precieze tijd te achterhalen dien je 24 uur van tevoren de tour operator te bellen. Het telefoonnummer van de tour operator zal duidelijk op de voucher staan die wij je sturen.
Terug naar FAQ

Zijn er kinderkortingen?

Ja, er zijn tickets voor kinderen (CHILD) voor verschillende attracties in Istanbul die wij aanbieden. Het is belangrijk na te gaan wat de leeftijdsgrens is voordat je een ticket boekt, aangezien de leeftijdsgrens varieert.
Terug naar FAQ

Heb ik een identiteitsbewijs nodig bij het afhalen van mijn tickets?

Nee, de persoon die de e-tickets/vouchers vertoont op de ontmoetingsplaats voor de reservatie krijgt toegang tot de plaats, attractie of tour. Indien er speciale vereisten zijn in verband met identiteitsbewijzen, zal dit duidelijk op uw e-ticket/voucher vermeld staan.
Terug naar FAQ

Kan ik tickets annuleren, retourneren of terugbetaald krijgen als ik ze niet kan gebruiken?

Betaalde en bevestigde tickets kunnen over het algemeen niet geannuleerd, terugbetaald of geruild worden voor een andere datum. Ticmate, de locatie en onze lokale agent kunnen proberen om de tickets door te verkopen aan andere klanten om ze dan zo terug te betalen, maar wij kunnen niets beloven. Je kunt meer informatie over de annuleringsvoorwaarden vinden onder “contact” in het hoofdmenu.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het geval dat je klachten hebt, kun je bij ons terecht door contact met ons op te nemen via email, helpdesk@ticmate.com, of via de “Contact” rubriek op onze website. Let erop dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om je van dienst te zijn!
Terug naar FAQ

 

Nederlands
Ticmate
070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail


In winkelwagen